بهشت

سایت مذهبی بهشت

بهشت

سایت مذهبی بهشت

"خالد رزق تقی الدین" رئیس شورای عالی امامان جماعت و امور اسلامی برزیل گفت: این جنبش تحت عنوان " اسلام را بشناس" برگزار خواهد شد و در مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 نیز تجریه خود را پس داده است و مورد استقبال تماشاچیان جام قرار گرفت.



                                            به گزارش «شیعه نیوز»، شورای عالی امامان جماعت و امور اسلامی برزیل خود را برای یک جنبش تبلیغ اسلام در خلال المپیک 2016 که قرار است در این کشور برگزار شود آماده می‌کند.


"خالد رزق تقی الدین" رئیس این شورا در گفتگو با خیرگزاری آناتولی گفت: این جنبش تحت عنوان " اسلام را بشناس" برگزار خواهد شد و در مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 نیز تجریه خود را پس داده است و مورد استقبال تماشاچیان جام قرار گرفت.

وی افزود: در این اقدام از جوانان مسلمان مقیم در برزیل استفاده و تلاش می‌شود تصویری درست از دین اسلام ارائه گردد به ویژه اینکه میلیونها نفر از سرتاسر جهان در مسابقات المپیک شرکت می کنند.

"محمد حسین الزغبی" رئیس اتحادیه موسسات اسلامی در برزیل نیز در اینباره گفت: در خلال این جنبش جدید به دنبال تحقق هدفی بزرگتر از مسابقات جام جهانی 2014 هستیم و سعی داریم با استفاده از وسایل مختلف حقیقت دین اسلام را به تماشاگران مسلمان و غیر مسلمان بشناسانیم.                                                       

  • mohamadmahdi baheri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی